Czy już czas na event dla Twoich Klientów?

Solidna i profesjonalnie wykonana praca stanowi wizytówkę każdej firmy dlatego na co dzień większość czasu poświęcamy na wypełnienie obowiązków i sprostanie goniącym terminom. Nie można jednak zapomnieć, że długotrwała współpraca wymaga zbudowania dobrych relacji z klientami. Choć eventy dla klientów przyjmują najczęściej formę zabawy stoją za nimi bardzo konkretne cele pozwalają podziękować za dotychczasową współpracę i stworzyć podstawę jej kontynuacji w przyszłości. Wspólnie spędzony czas poza biurem z pewnością będzie idealnym uzupełnieniem służbowych kontaktów. Jak poznać kiedy nadszedł najwyższy czas aby wybrać datę i zacząć planować kolejne spotkanie?

1. NIE PAMIĘTASZ KIEDY OSTATNIO WIDZIAŁEŚ JEDNEGO ZE SWOICH KLIENTÓW

W dobie nowych technologii kontakty twarzą w twarz zyskują na znaczeniu. W końcu jeśli Ty zapomniałeś już jak wygląda Twój klient istnieje duża szansa, że i on zdążył zapomnieć o Tobie. Okaż klientom zainteresowanie, dowiedz się jakie stoją przed nimi trudności, jakie są ich plany i jakie czekają ich wyzwania. Poza okazaniem zaangażowania, które z pewnością zostanie docenione, część z tych informacji może pomóc w dalszej współpracy.

2. STARTUJESZ Z NOWYM PRODUKTEM

Event promocyjny daje znacznie szersze możliwości niż sucha prezentacja w sali konferencyjnej. Dobrze zorganizowane wydarzenie to nie tylko okazja do zapoznania się z nowym produktem, ale także zbudowanie wokół niego odpowiedniej atmosfery i stworzenie pozytywnych emocji. Istotą dobrej promocji jest zapewnienie klientom niezapomnianych przeżyć i wywarcie długotrwałego wrażenia, aby gdy będą gotowi na zakup pomyśleli w pierwszej kolejności o Twojej firmie.

3. CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW

Impreza, na którą zaproszeni są kluczowi klienci wraz ze swoimi współpracownikami i znajomymi z branży, to świetny pomysł na stworzenie przestrzeni do networkingu i poszerzenia bazy kontaktów. Najlepszą formą reklamy jest polecenie przez zaufaną osobę, dlatego warto zaprezentować się w towarzystwie tych, którzy już są zadowoleni z naszej współpracy. Należy jednak pamiętać, aby lista zaproszonych gości nie była za długa, przez co event mógłby stać się bezosobowy.

4. MASZ KONKURENCJĘ

Aby nie zniknąć w gąszczu firm oferujących podobne usługi lub produkty trzeba zapewnić klientom coś wyjątkowego. Udana impreza, podczas której będziesz mieć okazję nawiązać z gośćmi bliższe relacje to świetny sposób na wyróżnienie się spośród tłumu. To właśnie dzięki tym wyjątkowym chwilom zbudujesz poczucie więzi, które zapobiegnie odpłynięciu klientów do konkurencji.

Niezwykle istotnym, choć często pomijanym, elementem udanego spotkania z klientami jest podtrzymanie kontaktu także po jego zakończeniu. Warto, aby energia włożona w planowanie i przeprowadzenie eventu była w pełni wykorzystana. Lunche, obiady czy nawet nieco dłuższe imprezy trwają zwykle tylko kilka godzin dlatego follow up odgrywa tak kluczową rolę dzięki zdjęciom i podziękowaniom wysłanym do gości pozytywne wrażenia pozostaną z nimi na dłużej.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

X
0

Your Cart