5 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę wybierając lokal na event

Jedną z najważniejszych decyzji jakie należy podjąć organizując event jest wybór odpowiedniego miejsca. Charakter lokalu  nadaje ton całemu wydarzeniu dlatego źle dobrana przestrzeń może przesądzić o niepowodzeniu całej imprezy. Poza ceną  i wystrojem istnieje szereg elementów, które nie powinny umknąć naszej uwadze.

1. LOKALIZACJA

Zawsze warto wybrać miejsce, do którego goście trafią z łatwością. Obiekt  powinien mieścić się w bezpiecznej okolicy, a jego odnalezienie nie powinno stanowić większego wyzwania. Dzięki temu uda się zwiększyć frekwencję i ograniczyć  liczbę spóźnialskich. Jeśli jednak wymarzony lokal  znajduje się w trudno dostępnym miejscu (np. pod miastem) należy rozważyć organizację wygodnego środka transportu.

2. POJEMNOŚĆ

Weź pod uwagę dla jakiej liczby gości zaprojektowany jest lokal. Nie ma nic gorszego niż event w za małym obiekcie. Przemieszczając się po terenie imprezy jej uczestnicy powinni czuć się swobodnie. Zatłoczone sale mogą sprawdzić się podczas rockowych koncertów ale należy ich unikać w przypadku spotkań firmowych. Nie zapomnij o uwzględnieniu miejsca potrzebnego na wstawienie dodatkowego wyposażenia, takiego jak fotobudki, stanowiska degustacyjne, punkty rejestracji czy stoliki z upominkami.

3. DOSTĘP

Słowo – klucz odnoszące się do szeregu czynników, które mogą mieć znaczenie podczas eventu – wszystko zależy od potrzeb Twoich i Twoich gości. Postaw się w roli uczestnika, który zmuszony jest czekać w długiej kolejce przed wejściem lub krążyć w poszukiwaniu miejsca parkingowego. Być może warto sprawdzić czy obiekt wyposażony jest w windę  i czy jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Czasami ogromne znaczenie odgrywa  możliwość dostarczenia na miejsce potrzebnych sprzętów, materiałów promocyjnych albo dodatkowych dekoracji czy elementów wystroju.

4. WARUNKI

To naturalne, że planując event robimy wszystko, aby zakończył się on sukcesem. Niestety nie wszystko da się zaplanować i przewidzieć dlatego zawczasu warto sprawdzić z czym wiąże się odstąpienie od wynajmu lokalu gdy zła pogoda lub inne okoliczności zmuszą do odwołania lub odłożenia imprezy. Przed podjęciem ostatecznej decyzji dowiedz się czy nie ma żadnych dodatkowych opłat lub warunków.

5. DODATKOWE USŁUGI

Podczas oglądania lokali – kandydatów warto zadawać jak najwięcej pytań, także tych dotyczących dodatkowych usług oferowanych przez  wynajmującego. Sprawdź czy na terenie obiektu znajduje się szatnia, czy możliwa jest zmiana wystroju, czy dostępne jest dodatkowe wyposażenie? Jak liczną obsługą dysponuje lokal i jaka jest możliwość korzystania z zewnętrznych firm? Czy w cenę najmu wliczona jest także ochrona albo sprzątanie po zakończonym wydarzeniu? Ustalenie wszystkich tych szczegółów na początku pozwoli dokonać właściwego wyboru i zaoszczędzić problemów na przyszłość.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

X
0

Your Cart